Stappenplan: aanleveren keukenfront
Bij schade aan uw keukenfront demonteert u het keukenfront en stuurt u het naar Reparex op of brengt u het langs. Met de onderstaande stappen weet u precies hoe u dit het beste doet.
Na het demonteren van de keukendeur of –lade, verwijdert u de handgrepen en scharnieren. Zorg ervoor dat u alles, ook alle schroeven, in een doosje of zakje per keukenfront bewaart.
Kiest u na deze handeling voor het opsturen of langsbrengen?
Opsturen van uw keukenfront
- Verpak uw keukenfront zodat het tijdens het transport niet beschadigt. Gebruik hiervoor karton van dozen en stevige tape. Vooral de hoeken zijn tijdens het transport kwetsbaar.
- Maak de verpakking niet te zwaar. Verpak maximaal drie keukenfronten bij elkaar.
- Laat uw naam- en adresgegevens achter in de verpakking.
- Zorg ervoor dat ons adres op het pakket komt te staan.
Reparex
Meer en Duin 341
2163 HE Lisse - Voorzie uw pakket aan de achterzijde van uw postcode en huisnummer.
- Laat uw pakket aangetekend bezorgen door bijvoorbeeld PostNL.
Langsbrengen van uw keukenfront
Wij zijn elke zaterdag speciaal open tussen 09.00 uur en 10.00 uur om uw keukenfront in ontvangst te nemen. Komt u dit niet uit maakt u dan telefonisch een afspraak voor een ander moment. In de werkplaats is namelijk niet altijd iemand aanwezig.
Zorg ervoor dat uw keukenfront tijdens het vervoer niet beschadigt.
Na de reparatie
Na ontvangst herstellen wij uw keukenfront in enkele weken. De herstelperiode is afhankelijk van de soort reparatie en de hoeveelheid te repareren schades. Zodra de reparatie gereed is, melden wij u dit telefonisch of via de e-mail.
Ophalen
Gerepareerde keukenfronten kunnen bij voorkeur op zaterdag worden opgehaald tussen 09.00 uur en 10.00 uur, wij zijn hiervoor dan speciaal geopend. Komt u dit niet uit maakt u dan telefonisch een afspraak voor een ander moment. In de werkplaats is namelijk niet altijd iemand aanwezig. Wilt u bij ons bij voorkeur per PIN afrekenenVerzenden
Wilt u dat wij het gerepareerde keukenfront naar u verzenden, dan zijn daar kosten aan verbonden. Geeft u dat van te voren aan, dan nemen wij deze kosten separaat op in de prijsopgave.
Als de reparatie is uitgevoerd sturen wij u de factuur, nadat het factuurbedrag is ontvangen gaan wij tot verzending over.
Vragen over het aanleveren van uw keukenfront? Neem gerust contact met ons op.